Korta anteckningar från föräldramötet den 30/9-2020
Arbetsfördelning hemmamatcher
Under mötet fördelade vi de uppgifter som behöver göras för varje hemmamatch. Arbetsfördelningen hittar ni under fliken Dokument. Dokumentet heter Arbetsfördelning FBC. Ni får själva byta arbetspass med varandra om ni inte kan.
Publikregler med anledning av Covid-19
Föreningen har fått tillstånd att ta in publik på matcher som spelas i Herrar division 1 och 2, Junior Allsvenskan, GUD-serien och Damer division 1.
Det är av yttersta vikt att vi sköter de restriktioner som finns annars får vi inte längre hyra kommunens lokaler.
Vi måste vara noga med att ha både matchvärd och publikkontrollant på våra matcher så att vi säkerställer att vi inte har fler än 50 st i publiken. Det är också viktigt att se till att alla som arbetar under matchen är väl märkta annars räknas de med i de 50 åskådarna. Vi behöver också i entrén för varje match skriva upp alla som släpps in så det är möjligt att göra en spårning av människor om en spridning skulle ske.
Gåvor till matchens bästa spelare samt lotteripriser - varje spelare tar med två saker
Vi önskar kunna utnämna matchens lirare på våra hemmamatcher samt kunna lotta ut priser vilket gör att vi önskar att alla spelare kan ta med två saker av något som går att ge bort/lotta ut, t.ex reklammuggar/handdukar/paraplyer/vattenflaskor etc. Sakerna ges till Ulrika Södrin som kan ta emot dem under de närmaste veckorna.
Ekonomi
Vi återkommer med budget och ekonomi när vi har fått siffrorna klara för oss.
Ha det gott
Ulrika, Lotta, Eva och Anna